Skip to content

FRED VAN DER WAL: SCHILDEREN EN TEKENEN IS MIJN LUST EN MIJN LEVEN!

mei 13, 2017

Fred van der Wal

AL BIJNA VEERTIG JAAR SCHILDER EN TEKEN IK ZELFPORTRETTEN IN DAMESLINGERIE, KEKKE KOKER ROKJES, OP PUMPS MET PALEN VAN STILETTO HAKKEN OF GEKETEND AAN DE VOETEN VAN EEN EMAN CIPATOIRE DOMINANTE DAME OF HEER, MAAR DAT IS TOCH HEEL NORMAAL, MENEER, MEVROUW? DAT MOET TOCH KUNNEN? DAT IS TOCH NIETS BIJZONDERS OM OVER NAAR HUIS TE SCHRIJVEN? DAT KEN MERKT TOCH DE EMANSIEPAATSIE IN EXTREMIS EN AD ULTIMO? WAT WILLEN WE DAN NOG MEER?

U schilderde en tekende vanaf 1968 niet alleen veel zelf portretten in dameslingerie, maar maak te ook enkele schilderijen van een rode bustehouder van Uw echtgenote. Waarom?

Omdat ik van lingerie houd.Ik schilder wat ik lekker vind. Het schilderij ?Rode bustehouder? is in enkele versies geschilderd.De eerste verkocht ik lang geleden.Ik heb een aantal foto?s uit de jaren tachtig ter inzage waar op ik gekleed ben in o.a. die bewuste rode bustehouder.En een rode tanga slip…

View original post 1.426 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

