Skip to content

fred van der wal: Ik ben van huis uit geen geluksmens

mei 13, 2017

Fred van der Wal

?Ach, meneer, ik ben van huis uit ook geen echt geluksmens van nature, daarvoor heb ik te veel ellende in de huiselijke kring mee gemaakt tussen mijn eerste en vijfentwintigste levens jaar, die zeer ongelukkig waren en verder verwijs ik U naar mijn otofotobiografie, weet U, een verhandeling over mijn weeshuis verleden en vijandige moeder, van pagina na pagina vol stil verdriet waar ik niets over kan zeggen, anders is het geen stil verdriet meer? geeft hij ruiterlijk toe. Hoe zijn doch ters tranen met tuiten weenden toen ze zijn in 1998 verschenen ?Dg Dagboek? lazen, dat al reeds aan een tweede druk toe is, terwijl hij in alle oprechtheid meende een zeer humoristies werk je te hebben geschreven en ze aanraadde om ook stil verdriet te gaan koesteren, want dat geeft zo weinig aanstoot in de famielje. Hoe hij leeft op basis van voortdurende misverstanden en wan begrip. Nogal…

View original post 723 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

