Skip to content

DRAAI JE RUG NIET NAAR ME TOE WANT IK KUS JE VOOR JE STERFT ALS JE AAIBAAR BENT

mei 13, 2017

Fred van der Wal

DRAAI JE RUG NIET NAAR ME TOE WANT IK KUS JE VOOR JE STERFT ALS JE AAIBAAR BENT

ACHTER EEN GLAS WITTE SANCERRE OF VOETJE VOOR VOETJE LANGS DE RIJN BIJ STRALEND WEER?.

Wij geloven U namelijk niet helemaal meer met al Uw opgeklopte verhalen vooral omdat U Uw gore verhalen niet meer plaatst.

Nou, ja, dan niet. Maakt het de wind iets uit waarheen hij blaast? Daar ga ik toch niet over, heer? Of wel soms? Ben ik dan de weerman of een profeet in een kemelharen jas die staat te raaskallen op de Dam over het einde der tijden? Ach, welnee, hou toch op! Ik bedoel: als ik een wind zou willen laten (hetgeen ik liever niet doe in Uw gezelschap) blaas ik je wel even van hier tot Tokyo, dat wel en een hondenscheet brengt geluk bij de vleet, zeggen die Friezen allemaal in koor. Dat vind…

View original post 3.455 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

