Skip to content

“Het Volkskrant-weblog wordt bewoond door anonieme trollen, zieke stalkers, psychoten, drugsverslaafde kunstenaars en verder alles wat op Geen Stijl een permaban heeft gekregen” beweerden Geen Stijl redacteuren

mei 9, 2017

“Het Volkskrant-weblog wordt bewoond door anonieme trollen, zieke stalkers, psychoten, drugsverslaafde kunstenaars en verder alles wat op GeenStijl een permaban heeft gekregen” beweerden Geen Stijl redacteuren

VK-bloggers, ook na 1 maart 2011

BRALMANSINBLIK en OBA
Geplaatst: 27 januari 2011 in volkskrantblog
5
BRALMANSINBLIK
door pensionado Frans Muthert (ex-leraar Nederlands)
Nee Fred, effe rustig nou. Niet meteen weer je op je unieke roede getrapt voelen. Ik weet dat je het monopolie hebt op de humor. Laten we dat alsjeblieft maar zo houden. Brallend en wel. Soms. Van mij ga je ongestoord je gang. Maar mag ik heel even?
Het is natuurlijk niet alleen jouw fout. BLOGINBLIK had uiteraard al lang een routine ingebouwd moeten hebben waardoor alleen de laatste bijdrage van haar feestgangers prominent in beeld komt op de voorpagina.
Tot het zo ver is, weet je daar natuurlijk op een wel heel gezellige manier gebruik van te maken. Zo af en toe click ik het blikje wel eens aan om te ontdekken dat je je met meer dan twintig bloedstollende bijdragen, ingeblikt en wel, in de kijker weet te spelen.
Sorry. Maar erg stimulerend voor een bezoekje is dat niet.
Ik zal niet ontkennen dat ik soms een glimlach niet kan onderdrukken bij je bijdragen. Maar als het in je bedoeling ligt om je hele archiefje met alle conflicten die je in je boeiende artiestenleven hebt uitgevochten met een onafzienbare optocht kunstenaars, instanties en privé-personen en waarover je op het VK-blog al uitgebreid uitgelekt bent, nog eens in extenso in te blikken, dan wordt het er daar niet leuker op.
Doe mij maar originele bijdragen, Fred. En dan vind ik er af en toe vast wel wat van m’n gading bij.

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

