Skip to content

FRED VAN DER WAL; IK GEEF MIJN INTERVJOES BIJ VOORKEUR IN BOBBEJAANLAND deel 1

mei 9, 2017

Fred van der Wal

Fred van der Wal: ?Ik geef mijn interviews bij voorkeur in Bobbejaanland, doorgaans gekleed in sexy da meslingerie en geschoeid op die moderne leest van knalpaarse pumps met torenhoge hakken, aangeschaft in die leuke winkel aan het Rokin bij Hans Jansen, dan kan ik namelijk van uit mijn verheven positie beter op de o-zo-gevoelige in- en in begaafde provinciale Friese culturele collegaatjes neer kijken, want waar hun plafond eindigt, begint toevallig godtsijdanck wl net mijn vloer! En als dat geen toeval is, want de naam des Heren gebruik ik niet zomaar als goed gelovige!?
Ik mag mij als beeldend kunstenaar graag een vunzig grapje permitteren, want ik sta toevallig niet met het schaamrood op de kaken voor de klas van onbenullige lagere school leerlingetjes ener school met den Bijbel, zoals dat net met overheidssubsidie verbouwde christelijk gereformeerde terreur instituut ?De Kwel? in Nijeveen, waar n van mijn ex-verloofdes, de snelle…

View original post 3.763 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

