Skip to content

Fatsoen? Dat kent Fred van der Wal gelukkig niet!

mei 9, 2017

Fred van der Wal

Heel wat gelovige mensen vinden mijn proza niet zo fatsoenlijk en beweren dat in mijn schandalige verhalen en schokkende kunstwerken de geslachtsorganen en de drieletter woorden je ongebreideld om de oren vliegen.
Daar is geen sprake van omdat geslachtsorganen nog steeds geen vleugels hebben. Maandver banden wel, dat heb ik zelf op de reclame tv gezien. Ze vliegen de broek en de schappen van de su permarkt uit omdat ze broodnodig zijn. Daarom zetten ze er zo?n vaart achter. Omzet draaien. Het is uiteraard geen hoog gestemde literatuur dat schrijven van mij, want de letter kunde is niet aan mij besteed en het Hogere al helemaal niet. Ik vind het allemaal even grote onzin, net als de powezie, dat is goed voor mietjes en meisjes.
Het gaat gewoon om gebeiteld proza. Hakken en houwen verbaal. Woorden als wapens. Schrijven doe ik tussen twee lachbuien door in een vloek en een…

View original post 37 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

