Skip to content

IK BEN VIERKANT VOOR LAW AND ORDER EN DE BEUK ER IN GOOIEN!

mei 8, 2017

Fred van der Wal

Door de smaak bepalende kulturele beleidsmakers en kunstmanagers die het beeldende eenheids Hans Worstkunstklimaat van de negentiger jaren denken te kunnen bepalen wordt van tevoren al vast gesteld wie museaal gezien wel of niet aan de bak komt, zegt U. Een gezapig, verburokratiseerd,dor,geestdodend en benauwend kunst klimaat,lijkt U dat ook niet een juiste diag nose?

Daar heeft U allemaal gelijk in. Ik hoef er niets aan toe te voegen, maar doe het toch maar wel. Galerie houder Robbie Jurk (ik noemde hem altijd De Dikke Roberta) beweert dat iedereen in de kunstwereld is ingeslapen en verdomd waar, ik vond hem altijd al een vadsige, ingeslapen indruk maken, zodat ik bij nader inzien toch de afgesproken expositie in 1972 maar annuleerde, zoals ik later zoveel exposi ties heb geannuleerd.
Die kunstflikkers mogen blij zijn als ze mijn werk in huis kunnen halen!
Wat is dat nou!
Ik wil met ambitieuze, hard…

View original post 1.018 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

