Skip to content

Ik ben een sneetje bums dwarsgebakken (deel 3)

mei 8, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Nee, dan de jaren zestig toen een kunstartiest met ontblote voeten nog een echte kunst artiest was!

Okee, barefooting, No Kidding, mijn gedrag is doorgaans lichtelijk sociopathisch en net als in de leeuwenkooi moet je je niet in arremoede omdraaien waar ik bij sta, want ik spring je als serial killer op je rug met het wurgkoord met één slag om je kippennek dat ik in het buurthuis bij de cursus van lerares Crea Bea Lokkeboer-van Suchtelen van een piano snaar heb gemaakt met twee houten handvaten van het springtouw van mijn kleine zusje waar ik net de beuk bij in had gegooid omdat ze begon te krabben en schoppen toen ik haar springtouw af pakte, waar op een mij totaal onbekende weblogster heftig begon te protesteren dat ik al weer de beuk er in gooidebij dat kleine mormel en mij aan wilde geven bij de Commissie Voor Discriminatie, dus…

View original post 1.272 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

