Skip to content

FRED VAN DER WAL: HIGH HEEL CONFIDENTIAL

mei 8, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL: ?VOOR EEN LINGERIE FETISJIST HEBBEN HIGH HEELS EEN TOE GEVOEGDE WAARDE ONDER HET MOTTO: MET LEER MEER SFEER, JOUW TANDEN IN MIJN NEK EN JE STILETTOHAK SPEELS OP MIJN?, OMDAT IN DE SEKSJUWELEN SNOEPJESWINKEL VAN S.M. LAND VAN ALLES VALT TE COMBI NEREN EN DE BOMEN NOG STEEDS TOT VER VOORBIJ DE HEMEL GROEIEN! TOCH WIL IK MIJN VOORKEUR EN NADER SPECIFICEREN OP DEZE MARKT PLAATS VAN DE PERSOONLIJKE OPINIES: DE SCHOEN VAN EEN VROUW IS GEEN PLAATS VER VANGENDE SCHAAMTE VOOR MIJ, ZOALS DE FREU DIANEN BEWEREN, GEEN SYMBOOL VOOR HET VROUWELIJK GESLACHTSDEEL, NOCH EEN SEKSJU WEEL OBJEKT OM MIJ IN HET SPEELKWARTIER ENER LAGERE SCHOOL MET DEN BIJ BEL IN SCHUBBE KUTTENNIJEVEEN BIJ JUF FROUW ELS KNEUTERDOM TUSSEN NEUS EN LIPPEN DOOR SEKSJUWEEL MEE TE BEVREDIGEN, MAAR TOCH BLIJF IK MIJ INTERESSEREN VOOR DE ONTWERPEN VAN JAN JAN SEN EN DE DUURDERE HIGH HEELS…

View original post 5.463 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

