Skip to content

Als je haar kut zit neem dan een goeie haircut. Nee, niet bij de kutkapper, maar bij Knaap de Kapper kapt knapper als de knapste kapper…

mei 8, 2017

En dat hobbyisme in modderworstelen vooral niet te vergeten, want als je je er-gens kunt uitleven…!” zegt hij verontschuldigend en glimlacht breeduit als hij mijn verwarring bemerkt.

Ik heb als verslaggeefster helemaal niets met mannen die in lingerie modder wor-stelen, in riementuigjes rond paraderen, hetzij lak, rubber of leer dragen sinds ik de verkering met een aardrijkskundeleraar die travestiet bleek een week geleden uit maakte toen ik hem betrapte voor de spiegel in mijn eigen lingerie gehuld in de slaapkamer van mijn studentenflat.

Ik vermoed al snel dat mijn gesprekspartner mij poogt te shockeren, zoals ik wel verwacht had uit het mij toegestuurde schokkende, soms zelfs sinistere materiaal, over deze moreel lichtelijk los geslagen kunstenaar. Is hij wel de sadomasochis-tische bisxuele lingerie travestiet waarmee hij zichzelf zo graag identificeert en afficheert of alleen maar een poseur? Ik kan het mij nauwelijks voorstellen!

Hij raast door: “ Ik schaam me er niet voor! Helemaal niet! Je zou de oog verblindende glamourfotos eens van mij moeten zien die van mij gemaakt zijn door voor aanstaande fotografen dertig jaar geleden, gekleed in jarretelgordel, dames-slipje, nylons en bustehouder, rug, dijen, benen, buik en borst glad geschoren, geparfumeerd en ingeolied …een diva, jongedame, een diva, daar kunt U nog een punt aan zuigen met Uw jonge, onbeduidende leventje en onopgemaakte voorko-men!

En dan dat haar van U! Het lijkt wel alsof een terminale tb lijder er zijn laatste rochuls in heeft uitgespuugd! Coupe kippekut! O, is dat nou gel? Ja, dat wist ik natuurlijk niet, ik ben al zo lang uit Nederland weg, al drie maanden. Als je haar kut zit neem dan een goeie haircut. Nee, niet bij de kutkapper, maar bij Knaap de Kapper kapt knapper als de knapste kapper.

Die fotos van mij in lingerie hebben allemaal in de Candy, de Chick en de Centu-rion gestaan, net als mijn uit het artistieke leven gegrepen wilde verhalen en de reakties er op…bij bakken kwam het binnen.

Menigeen wilde mondeling komen kennis maken, maar daar ben ik niet altijd van ge diend. Die uitwisseling van externe sekreties en overtollig spuug bij het tong-kussen gaan aan mij voorbij nadat ik in 1968 een stevige druiper op liep.

Als je die fotos eens wilt zien maken we toch een aparte afspraak? Iedereen mag ze zien en zijn of haar voordeel mee doen, hoor!

Copyright free! Zoals het een vertegenwoordiger van de Underground betaamt! The sixties forever! Ik wil ze ook wel per brief op stu ren. Ik ben de schaamte al lang voor bij! Nee, ik heb niets te verbergen; mijn echtgenote weet daar uiter aard helemaal het fijne van en dat is mooi mee genomen, want de meeste vrouwtjes moeten er niet zoveel van hebben als hun wederhelft in lingerie op de maat van zweepslagen van en met dominante of onder danige gevoelsgenoten allerlei uit-zinnige bokkensprongen bij elkaar kaatst tijdens besloten bijeenkomsten van de Landelijke SadoMasochistische Travestie & Transseksualiteits Vereniging “De Gouden Zweep”, aktiviteiten die Godt en Het Dikke Boek vanaf den beginne streng verboden hebben, want als we daar aan be ginnen als gelovigen is het end zoek.

Stel je voor! Alleen een paar ruim denkende goede vrienden en vriendinnen die gotzij dank bijna geheel taboeloos door het leven gaan zijn op de hoogte van mijn uitspattingen die begonnen op m’n veertiende levens jaar en zelfs in Frank-rijk vol continu door gaan. Een goede vriendin ( Ria V. te G.) van mij merkte jaren geleden terecht op: “Nou hebben wij vrouwen net de beha en de jarretelgordel als vrijge maakte vrouwen afgezworen en trekken jullie ‘m weer aan!”

Dat vond ze wel een grote teleurstelling!

Hele hordes homo- en bisexuele mannen en vrouwen hebben altijd om mij heen gezwermd als bijen rond de honingpot vanaf mijn veertiende! Daar kon ik met alle fatsoen geen nee tegen zeggen! Ze bleven aandringen! Je moest wel aan je eigen goesting tegemoet komen! Wist U dat ik in de eerste klas van het christelijk lyceum in de Moreelsestraat te Amsterdam door klasgenoten verkracht ben in de kleedkamer van de gymzaal?

Ik had er geen enkele moeite mee hoor! Ik heb ook geen verzet geboden! Integendeel! Ik denk dat ik ze zelfs heb uitgedaagd! Nee, daar heb ik geen trauma van over gehouden, hoor! Het was meer een puike leerschool voor later. Ik heb er zo mijn voordeel mee kunnen doen! Zal ik je die fotos van mijzelf in dames kle-ding toch nog even voor de zekerheid laten zien? Is puik illustratiemateriaal voor je artikel of die lessen maatschappijleer! Nee?”

Ik bedank hem voor het aanbod en besluit ruim op afstand van deze vreemde, bi-zarre, ontaarde man te blijven en mij niet te laten mee slepen met zijn wilde fan-tasiën en af wijkende gedrag, hoezeer mij dat ook boeit als buitenstaander en te denken geeft.

Noemde de door hem bewonderde Ria Larivière, in- en inkeurige echtgenote van de direkteur van Christian Artists, die nog nimmer een scheve schaats heeft gereden in seksjuweel opzicht hem niet in een brief volkomen immoreel?

En was hij daar niet weinig trots op? Hij wel!

Hij doet de doorkijk beha als een blinddoek voor zijn ogen en zegt op samen-zweerderige toon: ”Soms is het leven toch zo got vergeten doorzichtig, om van de griffermeerde medemens maar te zwijgen! Wist je dat ik in die strenge winter van 1963 een beha met vullingen als oorwarmer gebruikte als ik des ochtends om zeven uur door de vrieskou van Heemstede via Haarlem naar Bloemendaal op mijn opoefiets fietste, daar was ik echt de eerste mee, wist je dat wel? Nee? Nou, dat baarde toen voor die tijd nog heel wat op zien. Ze hebben me nog willen op-bergen in de bekende psychiatrische kliniek Vogelenzang, toen ze een dozijn setjes zeer pikante lingerie onder mijn matras vonden, maar dat is mooi niet door gegaan!

From → Zonder categorie

One Comment
  1. fredvanderwal permalink

    Dit is op Fredvanderwal's Weblog herblogd.

    Like

Geef een reactie

