Skip to content

PARADE DER PROFETEN DEEL 2 (WORDT VERVOLGD)

mei 6, 2017

Fred van der Wal

NN : Of een kogel door je kop die zo goed is gericht dat je al meteen niet meer weet dat je was ge boren.
Fred van der Wal : En ik vind de gevoelige gedichten van jonkheer W.C. Kloot van Neuckema tot De Balzac nog veelbeter dan die Von Klagenstein powemen van de ruggegraatloze dichter hier uit de buurt wiens naam ik niet over mijn lippen kan krijg en zonder antiperistaltische bewegingen en gol vnde darmkrampen binnen te houden zodat de kots mijn gorgel uit spuit en de stront mijn darmen. Zorg maar dat U niet zonder een kilometer pleepapier bij mij in buurt komt! Even deppen die hap…
Geoffrey Reemer Ren Claessens : Een van de grootste internetvervuilers is Fred van der Wal. Dat hij smerige taal uitslaat in teresseert me niets. Dat hij waardeloos werk maakt laat me koud. Maar dat hij allerlei mens en met naam…

View original post 526 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

