Skip to content

OP BEZOEK BIJ SURREALISTISCHE SCHILDER CHRIS VAN GEEST TE AMSTERDAM

mei 6, 2017

Fred van der Wal

OP BEZOEK BIJ SURREALISTISCHE SCHILDER CHRIS VAN GEEST TE AMSTERDAM

Maandag 9 juni 1986.

Om negen uur ?s ochtends belt het vervoersbedrijf aan dat mijn schilderijen komt halen.Het zijn er 44. Om half tien vertrekken Ina en ik naar Amsterdam met de mitsubishi Colt Diesel (Koos V. zegt altijd; Mitsiebitsie. Ik voeg daar altijd aan toe Itsibitsie tieniewienie yellowpolkadotbikini ter herin nering van een Engelse vijftiger jaren popsong).
Om twaalf uur arriveren we bij het Shell gebouw,halen badges op die we op onze revers moeten spel den, anders komen we het gebouw niet in. Cees van Es ontvangt ons. We lunchen in de kantine. Er wordt een zeer goede rode wijn bij het eten geserveerd. En wisky on the rocks. Al gauw gaat het ge sprek over de koersontwikkeling en winstprognose van Shell, een onderwerp dat mij als belegger nu eenmaal interesseert en waarvan ik goed op de hoogte ben…

View original post 1.420 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

