Skip to content

Inside the Bra Company For Men Only

mei 6, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Inside the Bra Company For Men Only

In de loop der jaren zijn er veel groepen die het onderwerp van cross dressing open en bloot aanpakten. Ik heb ze gelezen en gesmuld van de bijdragen, maar nooit leken ze echt op mijn sitiatie te slaan.

Ik ben een volwassen man, heteroseksueel -zeggen ze- en getrouwd , maar heb al jaren een langdurige liefdesrelatie met behas en met mannen die houden van mannen met tieten.

Ik draag  behas sinds ik twaalf was, heb meerdere malen geprobeerd om mijn verlangens opzij te zetten, zonder succes en ging door  een dal vol schuldgevoelens en intens lijden op de beha weg naar wie ik nu ben tot ik helemaal over de rooie door het beha lint ging.

Het onloochenbare feit dat weinig of geen van deze lingerie groepen tot mij spraken bleef ik debeha Loner . De onbekende Stille met de vlam in de…

View original post 1.034 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

