Skip to content

Ik ben de lellebel van de maand…(deel 2)

mei 6, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Ik ben de lellebel van de maand…(deel 2)

Ik ben altijd van nature al heel vrouwelijk geweest. Echt een homecooker, een starrekoeker èn een homokoeker. De familie broekkoek dus.

Ik kende heel veel mannen die nog steeds bij hun moeder wonen, bangelijke tiepes, geheime homos, onder de plak van mams, maar wel stiekem in lingerie door het huis mogen lopen als de gordijnen dicht zijn want daar lust mams wel pap van als ze een mannelijf in lingerie ziet.

Mag ik even serieus wezen?

Ja, dat mag, nee, dat moet op zijn tijd.

Kleding moet opwindend zijn, lekker strak zitten, dat kun je met een jarretelgordel en beha zelf regelen door ‘m nog een gaatje strakker aan te gespen zodat de striemen na afloop op je huid te zien zijn.

Zonder striemen gaat het niet! Daar neem ik dan gauw een foto van. Is weer te gebruiken op wervende sites…

View original post 592 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

