Skip to content

fred van der wal:"mijn ingezonden brieven….vol van wijsheid en genade!"

mei 6, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL: ?IK BEN VAN NATURE GEEN ROOMSGEEL VLAFLIPJE OF GRIFFERMEERDE KWIJLEBABBEL, MAAR OOK GEEN LIBERAAL OF HUMANIST!?

Dan weet je weer als je door Amsterdam oud West loopt; armoede houdt netjes. En de vrouwtjes zijn daar van acht tot tachtig voor een pijp drop te neuken in alle rangen en standen en kleuren van de regenboog, dat zal je de kop echt niet kosten, hoorde ik van een uitgetreden lid van de Pinkster gemeente te H . Ik ben voor het schilderkunstig realisme en tegen abstracte klatsj klatsj kwasterij. Weet U wat de fijngristelijke, gniepige collegaatjes het liefste zouden willen? Rusten in mijn derde oksel, de middelvinger diep tussen mijn glad geschoren, gezalfde, ingeoliede, spekgladde geparfu meerde billen gepriemd als drijfanker, maar die plaats is helaas niet meer vacant: ik heb namelijk meer gegadigden in mijn balboekje staan en dat heeft niets te maken met een eventuele…

View original post 2.659 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

