Skip to content

FRED VAN DER WAL:”ARME HENK H. HEEFT

mei 6, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL:?ARME HENK H. HEEFT “NOG NOOIT GEEN GOED SCHILDERIJ” GEZIEN?!?

FRED VAN DER WAL:?ARME HENK H. HEEFT GEEN GOED SCHILDERIJ GEZIEN VAN FRED VAN DER WAL?!?

Toch heeft die fijn gereformeerde imitator van 17-e eeuwse stilleventjes en kerkinterieurs Henk Helmantel altijd tegen de kollegaatjes vol gehouden dat hij nog nooit een goed schilderij van mij had gezien (hij beweert zelfs helemaal nog nooit een schilderij van mij te hebben gezien, ondanks dat we jaren bij dezelfde Amsterdamse Galerie exposeerden, hetgeen hij ook ontkent) en als ik een mislukte tekenleraar uit Bergum (de kortgebroekte melkmuil J. v.d. K. met zijn gerafelde befsnor, die geen orde in de klas kon houden) moet geloven ontkent hij zelfs dat hij mij ooit gesproken heeft ondanks enkele bezoeken aan zijn woning te Westeremden, waar zijn vriendelijke, timide vrouw Babs met haar ballonpoten mij zelfs een kopje kruidenthee schonk waar ik voor die…

View original post 681 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

