Skip to content

fred van der wal: lekkere lellebellen, doorgewinterde dellen & aanminnige amateurhoeren

mei 6, 2017

Fred van der Wal

OP SCHOOLAVONDEN KWAM IK IN THE SILVER SIXTIES AANZETTEN MET LEKKERE LELLEBEL LEN, DOORGEWINTERDE DELLEN, AANMINNIGE AMATEURHOEREN EN HEERLIJKE, SLETTERIGE SLOERIES MET LIK ME EN PAK ME KOPPEN, STRAKKE ROKJES, SENSUELE LINGERIE?IK HOUD NIET VAN INGE TOGEN, ZEDIGE, BEKROMPEN VROUWEN MET DE BEKENDE MARIA KOEKIESBLIK IN DE SCHULDELOZE OGEN EN HOOG GESLOTEN BLOESJES.

De kunstenaar (zijn opvoeders verboden hem naar de kunstakademie te gaan), bezocht met even veel tegenzin als succes de Christelijke Da Costa kweekschool in Bloemendaal, waar hij zich niet populair maakte bij klasgenoten door op schoolavonden met de allermooiste meiden uit Heemstede en Amsterdam aan te komen zetten, door de seksjuwelen wol geverfde, rondborstige tiepes,onbe zoldigde amateurhoeren, lekkere lellebellen, doorgewinterde dellen en heer lijke sletterige sloeries met lik me en pak me koppen, hetgeen heel wat jaloezie opwekte bij de voornamelijk bleke, pukke lige, onbezoldigde kwekelingen zonder akte, die rond schoffelden op de jaarlijkse feestavond met gebogen…

View original post 2.779 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

