Skip to content

FRED VAN DER WAL : KERRIE EN HERRIE BEHOREN NIET TOT MIJN ZEER, ZEER GOEDE VRIENDEN

mei 6, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL : ?KERRIE EN HERRIE UIT HAARLEM BEHOREN BESLIST NIET TOT MIJN ZEER, ZEER GOEDE VRIENDEN. ZE ZIJN HELEMAAL NIET MIJN VRIENDEN! NOOIT GEWEEST!?

Mijn goede vrienden kan ik gotzijdank op de vingers van n hand tellen en dan houd ik nog ge noeg vingers over om onderdehand in het openbaar aan mijn ballen te krabben, een activiteit die door het glazen tafelblad duidelijk te volgen valt voor alle aanwezigen, maar als kunstartiest schaam ik mij nergens meer voor, met mijn andere grijpstuivers kan ik bevend door de uitwerking van de drank, deze regelmatig terug kerende rigor mortis post alcoholicus superlativus, een sigaret van de enigszins verlepte Kerrie op steken, een twintigste glas rode wijn aangereikt door de dikbuikige Herrie tussen duim en wijs vinger in wankel evenwicht houden, een dikke bolknak van laatste genoemde scoren, terwijl ik onderdehand maar doorlul over een hier in de buurt…

View original post 1.243 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

