Skip to content

FRED VAN DER WAL : ‘DE MEESTE MENSEN WETEN NIET EENS HOE ONGELUKKIG ZE ZIJN !

mei 6, 2017

Fred van der Wal

(EEN GELIJKENIS MET BESTAANDE PERSONEN EN SITUATIES IS NIET GEHEEL TOEVALLIG EN NIET ALLEEN ONTSPROTEN UIT HET GEPERVETEERDE TROEBELE BREIN AUTEUR DEZES. EEN GEWAAR SCHUWD LEZER TELT TOT DRIE)

FRED VAN DER WAL : ?DE MEESTE MENSEN WETEN NIET EENS HOE ONGELUKKIG ZE ZIJN ! ZE DENK EN DAT HET GEWOON ZO HOORT ! VERDEURIE; IS ME DAT EVEN EEN MERKWAARDIGE MISVATTING ? OOK MIJ IS MENIG TELEURSTELLING IN DE CAROUSSEL DES LEVENS OVERKOMEN OP VANITY FAIR, DUS BREEK ME DE BEK NIET OPEN, MAAR DAT HOORT BIJ HET WARE ARTISTIEKE BESTAAN, DAT DUURT TOCH MAAR EVEN, DUS WAAR MAKEN WE ONS DRUK OM ! HET IS ALLEMAAL IN EEN VLOEK EN EEN ZUCHT VOORBIJ?GEWOON ABSPRITZEN DIE HAP, NET ALS IN DE DAGEN VAN WELEER TIJDENS HET GROTE LIJDEN VAN DE YID, MAAR WAT IK ONLANGS NOG MEEMAAKTE OP MIJN LEEFTIJD ALS AOW GERECHTIGDE MAN, KRISTENEZIELEN NOG AN TOE!
NEEM…

View original post 4.926 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

