Skip to content

Fred van der Wal :dan zat ik aan de bar met boys goed voor 130 jaar tuchthuis straf

mei 6, 2017

Fred van der Wal

Fred van der Wal : ?dan zat ik aan de bar met tough boys samen goed voor 130 jaar tuchthuis straf?maar een lol dat we hadden met al onze antifeministische sexistische op en aanmerk ingen

Tussen 1986 en 1996 heb ik bij vier sportscholen getraind, bij First Class Gym te Bergum, Karate scholen Thamrin en bij karateschool De Leeuw en voor krachtraining bij Sportschool Lolle van Hou ten, daar heb ik het erg naar mijn zin gehad . Zat je met de Boys aan de Bar een Shake te drinken dan waren we samen goed voor 130 jaar tuchthuis straf. Ik kon lezen en schrijven met die jongens. Ruwe bolsters, blanke pitten .
Zag je ze een paar weken niet dan riepen ze je toe : H, heb je in Veenhuizen gezeten, ouwe rukker ?
Heel wat krachtsporters hadden met alcohol achter het stuur een ravage aangericht in slaapwijken. Ik…

View original post 530 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

