Skip to content

CULTUUR ANARCHIST FRED VAN DER WAL:”EN WORDT ER ERGENS TOEVALLIG EEN DOM KERK AFGEBROKEN…

mei 5, 2017

Fred van der Wal

CULTUUR ANARCHIST FRED VAN DER WAL:?EN WORDT ER ERGENS TOEVALLIG EEN DOM KERK AFGEBROKEN…

CULTUUR ANARCHIST FRED VAN DER WAL:??EN WORDT ER ERGENS TOEVALLIG EEN DOM KERK AFGEBROKEN DAN DOE IK VAN HARTE MEE EN STA ALS WAKKERE SPUITGAST MET DE PERSLUCHT DEMOLITION HAMMER KLAAR. IK SCHUW OM DIE REDEN ALS ONBEZOLDIGDE VRIJWILLIGE OP BOUWWERKER HET EENVOUDIGE AFBRAAK HANDWERK GEENSZINS!?

Aan wie voelt Fred van der Wal zich als beeldend kunstenaar al jaren verwant?

Aan geen enkele, waarmede mijn exclusieve positie onmiddellijk mee verklaard wordt en volledig van top tot teen ten voeten uit is neer gezet. Door wie, vraagt U? Moet U dat nog vragen ook? Door mijzelf natuurlijk en door niemand anders. Ik weet wie ik ben en waar ik voor sta. Dat kan ik van al mijn collegaatjes niet zeggen, behalve van de man met de sombrero en de nog steeds heel veel belovende Isis Nedloni die…

View original post 4.036 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

