Skip to content

fred van der wal:"los geslagen kunstschilder & peintre maudit

mei 3, 2017

Fred van der Wal

fred van der wal:”los geslagen kunstschilder als peintre maudit struint langs de terrassen..”

Het gaat in mijn verhalen niet langer over welgestelde ado lescenten die de weg kwijt zijn en meisjes uit arbeiders kringen ongewenst zwanger maken, jongens afkomstig uit ge fortuneerde milieus van de welstandsbuurten in Bloemendaal, Overveen, Aerdenhout en Heemstede in de silver sixties.
In ” Kruisgang” dienen de drugs en de bizarre sex niet als opwekkende party talk, maar alleen als tijdverdrijf voor het onderlijf om de verveling van het alledaagse te verdrij ven, waar ik een Meester in ben.
Ik verveel mij geen ogenblik. En afwijkende sex of nachten doorhalen en doorzakken hebben niets met de modieuze model len- of uitgaanswereld te maken noch met trendy discos waar ik kind aan huis was in mijn Amsterdamse periode.
Hier struint me toch even een totaal los geslagen overgesub sidi eerde kunstschilder als peintre maudit in de silver…

View original post 1.064 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

