Skip to content

Fred van der Wal kiest niet langer voor de vijf K’s; Klompen, Kaas, Kerk, Kut en Kapitaal&#822

mei 3, 2017

Fred van der Wal

Fred van der Wal kiest niet langer voor de vijf K?s; Klompen, Kaas, Kerk, Kut en Kapitaal?

Fred van der Wal : ?Ik sta om die reden als n man achter mijn werk, want drie in de pan is zelfs mij te veel, daarom kies ik niet voor de vijf K?s waarmee Ne derland groot is geworden. Ik ben daar vierkant op tegen!?

Laat daar geen twijfel over bestaan, de Schrift is de grond van mijn behoud, zoals mijne stijl griffer meerde vrienden Hans en JoAnn uit Aduard altijd met de kunstschilder Henk Helmantel in koor zeg gen in het heetst van de strijd als de verleiding weer om de hoek komt kijken en dan heb ik niet over een lekkere stoot met dub bel F cup tieten uit de Heavy Weight Weltmeisterklasse met een inkijk om duizelig van te wor den en een plotseling opwellend kletsnat slipje, zilte baren…

View original post 2.433 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

