Skip to content

Mijn afdalen in de sexuele hel was A Dogs Day Inferno en A Hell Of A Job

mei 1, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Mijn afdalen in de sexuele hel was A Dogs Day Inferno en  A Hell Of A Job. Dieper in de perverse waanzin kun je niet afdalen dan ik heb gedaan in de achter liggende jaren. Ik zeg daar op tegen elke liefhebber van het kinky genre: Read my Lips & At your service! Hoe vaak vroeg ik niet in de Dark Room: Are you being served, sir? Liep je soms te barebacken met zijn blote kerels op je rug, dat liegt er niet om.

Mijn geheime drijfveer was altijd al mijn nieuwschierigheid naar, ja, zeg maar gerust niet aflatende verslaving aan abnormale sexpraktijken, al gauw een bi-schierigheid die ging  van jongs af aan van tegennatuurlijke incest tot sadomaso-chistische wurgsexsessies of tegelijkertijd anale en orale sex met een of meer hoog geplaatste personen, dan waren de gaten gevuld en had je nog een linker en rechter hand over om een gesteven…

View original post 2.081 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

