Skip to content

FRED VAN DER WAL:”…EN IK KAN NOG STEEDS KAKKEN ZONDER BRIL!”

mei 1, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL:??EN IK KAN NOG STEEDS KAKKEN ZONDER BRIL!?

FRED VAN DER WAL:?IK BEN EEN JONGEN MET EEN HART VAN KLATERGOUD, EEN ZIEL VAN DOUBL EN EEN BEK VOL WOORDBULDERINGEN, DAAR BEN IK HET MET ISIS NEDLONI HELEMAAL OVER EENS, ZOALS OVER WEL HEEL VEEL MEER, EIGENLIJK OVER ALLES, WAAR IK U NIETS VAN GA VERTELLEN OMDAT HET TOP SECRET IS?EN DAN BLIKKEN WIJ ELKANDER MET EEN BLIK VAN VERSTANDHOUDING ALWEER DIEP IN DE OGEN IN WOORDELOZE EENSGEZINDHEID, WANT DE TAAL VAN DE WARE LIEFDE KENT GEEN WOORDEN, DIE SPREEKT VOOR ZICHZELF, STERRETJES IN DE OGEN?EN GAAT ZIJNS WEEGS!?

VRAAG UIT HET WEBLOGPUBLIEK: ?BENT U EEN BEETJE VAN DE POT GERUKT MET AL UW CONFIDEN TIES OP HET INTIEME VLAK, MENEER VAN DER W AL OF ZITTEN ER HEEL WAT STEEKJES LOS DAAR BOVEN???

Wij geloven U namelijk niet helemaal met al Uw verzonnen verhalen.

Nou, ja, dan…

View original post 2.049 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

