Skip to content

fred van der wal:” Zullen we de kaakjes en het zilveren bestek maar gelijk in onze binnenzak s

mei 1, 2017

Fred van der Wal

? Kijk eens meneer-het was een jaar of tien geleden, zit ik in mijn hotelkamer ergens in Lower South Soho, New York, de pop art buurt, te klappertanden ondanks mijn Noorse wollen sokken te gen de centrale verwarming aan want het was min dertig graden en ik zie in beide sokken me toch een paar im mense knollen ter hoogte van de grote teen die al lang donkerblauw begon te verkleur en naar zwart toe en een lucht dat er vanaf sloeg, gangreen, dat wil je niet weten en laat ik nou op moment suprme constateren dat alle invalshoeken van het realisme door mij uitbundig waren ge xploreerd. Eigenlijk waren alle vormen van realisme door mij uittentreure in extenso en ad ultimo beoefend en ik wist dat ik mij moeiteloos Meester kon noemen en waar Meesters zijn daar zijn de slaven, anders hebben de Meesters niks omhanden. En dat schiet…

View original post 2.791 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

