Skip to content

FRED VAN DER WAL: ZIT ER SOMS EEN SCHROEFJE BIJ MIJ LOS?

mei 1, 2017

Fred van der Wal

HERSCHREVEN ZONDAG 15 JULI 9:23

FRED VAN DER WAL: ?ZIT ER SOMS EEN SCHROEFJE BIJ MIJ LOS? HEPPU DAN EEN SCHROEVENDRAAI ER OF KEN U DIE INDIRECT EFFE OPZOEKEN VOOR MIJN??

FRED VAN DER WAL: ?OM NIETS WORD IK RAZEND, GA ZONDER REDEN OM MIJ HEEN MEPPEN, TRAP PEN, SCHELDEN, SCHREEUWEN, SLAAN, VLOEKEN, BRULLEN, KRIJSEN, SCHUIMBEKKEN, SPUGEN, DREIGBRIEVEN SCHRIJVEN, POEDER- EN BOMBRIEVEN VERSTUREN AAN DE BEVOEGDE INSTANTIES, VROUWELIJKE EN MANLIJKE COLLEGAATJES STALKEN MET DE ZIPPER OP HALF ZEVEN, DE GOEDKOPE ZEEMANS JEANS OP MIJN JEZUS SANDALEN, MIJN LUL OP MIJN HIELEN, DAG EN NACHT ONBEKENDEN ANONIEM OPBELLEN, GORE TAAL UITSLAAN, DEUREN UIT HUN HENGSELS RUKKEN, OP DE RUITEN BONKEN,KIEZELSTEGENHETSLAAPKAMERRAAMGOOIENNETALSZOENVISINGESLAPENIS, DE PLANKEN UIT DE VLOER BREKEN. EN KRIJGT MENEER ZIJN ZIN NIET? LIG OP DE VLOER STUIP TE TREKKEN EN TE RAASKALLEN, MAAK SPASTISCHE BEWEGINGEN MET D E HEUPEN ALSOF IK ONDER EEN WIJF LIG TE BOKKEN EN ZING DAT CHANSON…

View original post 1.894 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

