Skip to content

Fred van der Wal: Op zijn tijd een heel leuke, vrolijke man…

mei 1, 2017

Fred van der Wal

Ja, maar U bent ondanks Uw zwaar beladen streng calvinistiese achtergronden toch ook op zijn tijd een heel leuke, hyper intelligente, vrolijke man zeggen ze, die van geen ophouden weet en op zeer vermoeiende wijze maar door gaat tot aan den einder van het menselijk bestaan.

Dan heb ik mij vandaag nog aardig ingehouden want als ik los breek, dan breek ik ook los en wel uit alle krammen, dan scheur ik mij helemaal los. Trek de brandende kolenhaard uit de muur en kwak die van drie hoog het balkon af naar beneden als de postbesteller net aan belt voor een dwang bevel of de loodgieter, die geilmieter met zijn waterpomptang en zijn ketelpak, zodat we twee vlieg en in een klap slaan. En of je regelmatig in de boeien ligt of hangt bij Meester Ger, Meester Tom het zij bij Meesteres Philippine -allemaal spannende seksjuweel geobsedeerde vrienden en vriendin…

View original post 1.249 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

