Skip to content

fred van der wal interview door drs. huub mous

mei 1, 2017

Fred van der Wal

Ostracisme in Friesland

23 maart 2007 op 22:51

Gisteravond zat ik opeens met Fred van der Wal aan tafel in de uitzending van ?De Literatuerfabryk? in boekhandel De Tille in Leeuwarden. Het was de bedoeling dat ik hem zou interviewen. Dat had ik vooraf niet zo begrepen. Ik had gedacht dat we samen genterviewd zouden worden. Wat doe je dan in zo?n situatie? Je denkt: ?God zegen de greep.?

Fred van der Wal is een omstreden figuur in Friesland. Tegenwoordig woont hij in Frankrijk, in een soort kasteeltje, zo?n 50 kilometer van Nevers. Al heel lang schrijft hij op zijn weblog hele nare dingen over mij. Niet dat ik daar last van heb, maar er zijn soms mensen in mijn omgeving die me daarop wijzen. Weet je wel wat hij allemaal over je zegt? Ja dat weet ik. Ik ken Fred langer dan vandaag. Hij beoefent de publieke tirade al…

View original post 5.598 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

