Skip to content

FRED VAN DER WAL: IK HEB DE GOEDE STRIJD GESTREDEN ZOALS PAULUS ZO DUIDELIJK ZEGT… !

mei 1, 2017

Fred van der Wal

Hoe is de relatie of eigenlijk de haat-liefde verhouding van Fred van der Wal als realist van het eer ste uur met de Nederlandse realistiese schilderkunst en zijn Ins Blaue Hinein verdwenen voornaam ste vertegenwoordigers als Teun Nijkamp c.s. waar hij nooit erg hoog over op gaf?

Ik heb de goede strijd gestreden, zoals de grote Schriftsteller Paulus ergens opmerkte, daar heeft U gelijk in, dat wel en verder doe ik het zwijgen er lie ver aan toe. Daar heeft U voor een deel groot gelijk in. Maar nu ik er over nadenk, zelfs helemaal niet en dat wil ik U hierbij eens en voor altijd uitleggen. Ik heb geen liefdesverhouding met wat dan ook en ook geen haatverhouding met wie dan ook, want voor wie ik lief heb wil ik heten, h en dan zal je toch eerst hout moeten hakken en de kachel aan moeten maken voor je…

View original post 2.245 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

