Skip to content

FRED VAN DER WAL: “EEN WARE ARTIEST GEEFT UREN LANGE LEZINGEN OVER ZIJN WERK

mei 1, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL: ?EEN WARE ARTIEST GEEFT UREN LANGE LEZINGEN OVER ZIJN WERK MET LICHT BEELDEN WANT WAAR LICHT IS DAAR IS VANZELFSPREKEND OOK UITZICHT!?

Als wij het achteraf buurtzaaltje “De Paarse Lantaarn” binnen komen waar de lezing door de mis kende beroepskunstenaar zal worden gehouden kijkt hij zeer zuinig en tuit de brede, wellustige lippen tot een pruilmondje.
?Ik doe zoiets in principe namelijk bijna nooit, alhoewel ik geen principes heb en aan te veel vrije tijd lijd, dat zal U wel zijn opgevallen. En al helemaal niet voor niets zo’n lezing, want ik moet mijn AOW aanvullen, anders kan mijn wijf geen nieuwe Levis aan d’r brede bips aan trekken. Zij heeft de mooiste billen van Europa, daar kan niemand tegen op maar dat zal U al zijn opgevallen. Mijn pen sioentje is ook maar heel weinig omdat ik schouwburgdirecteur ben geweest van een achteraf to neelschuur…

View original post 1.306 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

