Skip to content

DE NAMEN R. EN H. ZULLEN DOOR MIJ NIET MEER VERMELD WORDEN

mei 1, 2017

Fred van der Wal

De brouille tussendeRotterdamse fotograaf R. en mij blijkt helaas onoplosbaar naar mededelingen die mij via I.hedenmiddag hebben bereikt. Dit moet ik belonen. Ik zal ze niet meer vermelden.
Eerdere vermeldingen van hun namen zal ik ongedaan maken ter gemoedsrust van H. want je aan getast voelen in eer en goede naam is toch het ergste dat de burger kan overkomen. Menigeen voelt zich een B.N. (Bekend Nederlander) en meent zich koninklijke privileges te moeten aanmeten wat privacy betreft.
En R. kan natuurlijk altijd zijn beklag doen bijdedaartoe bevoegde instanties als “Internationaal Erkend Buitengewoon BeroemdGevierd Artiest Met Relaties In De Hoogste & Beste Kunst Kringen”enhetfeitmoetvermeldwordendathij zelfs n keer De Kring bezocht in Amsterdam ondankszijnbescheidenpensioen en ontoereikende AOWtochstevig aandewijngingom niet af te steken bij de loopse, los geslagen, artistieke,brallende barvliegen die daar rond hangen.
Klikkenenklagen,zeurenenzaniken,pochenen interessant doen isdegrootsteverdienstevanhet vaderlandsbeeldende beeldige artiestenbestand tesamen schuilend in het kunstenaarsplant soen.Soms zakt er een exemplaar van…

View original post 36 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

