Skip to content

Fred van der Wal Zelfportret. Potloodtekening. Titel: Twee vrienden

april 30, 2017

Fred van der Wal

fotoDe tekening is vervaardigd 1974 in mijn atelier aan de Tweede Nassaustraat 8 te Amsterdam.
Mijn camera was toen een Yashica 6 X 6 spiegelreflex, een goedkope imitatie van de Rolleiflex, maar al in de jaren vijftig populair onder de serieuze amateur. Nog steeds in mijn bezit, net als een Yashica 4 X 4 spiegelreflex en mijn Minolta kleinbeeld Motordrive met 24, 28, 55 en 135 mm lenzen, die ik niet weg doe.
Een jaar of twee geleden kon ik voor een redelijke prijs eennietgebruikte Hasselblad van een speciale serie kopen van een vriend. Ik heb geaarzeld, maar het niet gedaan. Mijn laatste digitale camera is een Fuji F 10 die me goed bevalt. Mijn belangstelling voor een volgende digitale camera gaat uit naar een Canon spiegelreflex, een Panasonic Lumix of een Fuji.

View original post

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

