Skip to content

FRED VAN DER WAL : IK KAN RIJMELEN EN DICHTEN ZONDER MIJN GAT OP TE LICHTEN

april 30, 2017

Fred van der Wal

WAARSCHUWING AAN DEN LEZER: SITUUWAATSIES EN PERSONEN KOMEN SLECHTS VOORT UIT HET VERDORVEN BREIN VAN DE AUTEUR EN BERUSTEN NIET OP WERKELIJK BESTAANDE PERSONEN OF GEBEURTENISSEN!

FRED VAN DER WAL : IK VERZIN ZE WAAR U BIJ STAAT WANT IK KAN RIJMELEN EN DICHTEN ZONDER MIJN GAT OP TE LICHTEN! en dan heb je altijd van die larmoyante vrijetijdspoweten die beweren dat mijn bijdrage voor deze categorie bedoeld is, maar niks hoor, dat zouden ze wel willen, de gevoelige schatten en de opgewonden standjes! Als we het raadsel van de wereld,de mense lijkeexistentie en de creativiteit even zouden oplossen tussen neus en lippen door zou dat geen weldaad zijn voor de mensheid.
Hetzouverkeerduitpakken!Nogmeerlikop stukenpotenrammenmetdeknuppels Pierre Rawie is net iets te optimistisch in zijn visie op de creativiteit. Ik wil best en stuk likken, maar niet elk stuk en ook niet de hele dag op n plek, daar gaan die stukken…

View original post 2.313 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

