Skip to content

marja heeft een poes maar die bijt niet

april 29, 2017

Fred van der Wal

marja heeft een poes
maar die bijt niet
ik wel

zij kende hem al bij
wijze van spreken
nog voor hij genaaid
werd
ik niet

schorpioen verandert
in femme fatale
ram vindt weg naar de
top terug
weegschaal ontwaakt
uit haar roes

boogschutter dacht
ambities waar te maken

haar ijzeren repertoire
was zo zoet
dat mijn kiezen er
pijn van deden

zij weet hoe ze fuckin?
lazerus moet worden
de man in de straat
moet laten uitfreaken

ik kijk er naar ik sta er bij
detox boot camp treatment
maar niet de tijd die we niet
eens meer hebben
heelt alle wonden

View original post

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

