Skip to content

fred van der wal: zingend langs de deuren uit volle borsten

april 29, 2017

Fred van der Wal

ZINGEND LANGS DE DEUREN UIT VOLLE BORSTEN, MAAR WEL OFF KEY EN DAT KLINKT BEHOORLIJK VALS? Ik las in veel oude interviews dat u vroeger met uw vroege werken zingend langs de deur bent gegaan. Zo begint iede reen toch tegenwoordig in het Amsterdamse kunstenaarsplant soen. Gelul! Hoe komt U d?r bij? Dat is namelijk helemaal niet waar. Ik heb nog nooit meegemaakt, dat… Ik heb nog maar van n ie mand anders gehoord. . .iemand die ook al heel vroeg, net als ik?en moet je zien hoe die d?r nou aan toe is! Via het plaatselijk buro voor drugs en alcohol verslaaf den gevangenis in, ge vangenis uit! Mijn Godt, waar praten we over? Zingend langs de deuren? Ja, later is dat heel populair ge worden, maar als je weet wat voor tijd het was, welk een arremoe wij leden! Winter 1967 had ik zelfs geen olie meer voor…

View original post 439 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

