Skip to content

FRED VAN DER WAL: ZET ‘M OP, WITTE MUIZEN !

april 29, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL: ZET ?M OP, WITTE MUIZEN !

Ik had nog wat spaar centen over gehouden van wat reclame activiteiten in 1972, een slordige vier en een halve ton, beendigde op die basis mijn copywriterswerkzaamheden, begon aan de Grote Roman Die Alle Romans Overbodig Ging Maken maar stopte al na de eerste bladzijde. Ik wist dat ik niets te vertellen had en vooral niets in te brengen behalve lege briefjes bij een uitgever en daar, lieve lezers, zit geen handelsman op te wachten, want omzet moeten we draaien, meneer, me vrouw, anders kunnen we beter op onze duim gaan zitten, hebben we ook een eigentijdse draai stoel!
Wat stond mij anders te doen dan minstens drie jaar lang aan n stuk lazerus te zijn vanwege het succes! Ik had begrepen uit verhalen over die befbaard Hemingway dat je het op een zuipen moest zetten dan kwam de inspiratie…

View original post 2.479 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

