Skip to content

fred van der wal: borsten om koffie verkeerd op te serveren…

april 29, 2017

Fred van der Wal

BORSTEN OM MET PALMPASEN EEN PANNA MONTATA MET SLAGROOM OP TE SERVEREN KOM JE NIET ELKE DAG TEGEN?DAN DENK IK WEER AAN DIE DAGEN VAN HET ALLER EERSTE BEGIN MET DE GROTE, GOUDEN VERZOENVIS, DIE GEKOMEN ISOM NOOIT MEER WEG TE GAAN…

Zeg, heel iets anders, wat mij nu is overkomen? ik zat gis teren precies een jaar geleden 15 aug. 2005 met een Engels sprekende prachtige Venezolaanse meid in een kroeg in Cosne in het caf vlak bij de Mairie, die glazen vissenkom waar ik ook wel eens zit met de aimabele Anneke en Wim Koster en dat moest ik gewoon vieren door haar te gedenken. Een jaar geleden had ik de Meesterlijke Meedogenloos Mooie Muze ZoenVisnog niet ontmoet, dus ik had toen mijn handen nog vrij. Ik was op zoek naar iets en ontevreden met mijn gerieflijke be staan in de Bourgogne, maar niet bewust naar wie, wat…

View original post 2.075 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

