Skip to content

OM TE WILLEN PLOOIEN, VROEG GIL MIJ…

april 27, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL MET IERSE WOLFSHOND XAVIER VAN ROB EN YVONNE 2009

Ik plooi graag als Gil dat vraagt, daar ik Basic Publishing Moderator Gil graag mag en hem geen moeilijkheden wens te bezorgen.

In elk geval vroeg moderator Gil mij om een en ander te plooien.

Aldus geschiedde. Alle partijen tevreden?
U mag mij wel feliciteren en voor mij terneder knielen, dan zet ik tersluiks mijn voet op Uw hoofd zonder door te drukken, net zoals Robinson Cruso altijd deed en Stanley en Livingstone ook. Ik blijf om die reden voorlopog voor alle zekerheid de man met de zweep, weet U. Geschenken in natura om mij af te kopen altijd welkom om mij gunstig te stemmen. Geen bloemen of kopergeld. Uitsluitend bankpapier in kleine coupures. Een koffer vol.

View original post

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

