Skip to content

Mannen en vrouwen hebben altijd op mijn benen gegeild van jongs af aan

april 26, 2017

Fredvanderwal's Weblog

ETEN MET FRED VAN DER WAL . MAHLZEIT! DEEL 2

Een ongelukkige Move met deze onbehouwen, boerende, ruftend latende smakkerd?
Laten wij niet allen wel eens een ruft onder tafel?
Wie zal het zeggen? Isis Nedloni? Klaverblad? Alice? Lidy ? Francois? Conan?
Robert Engel? Bert Brussens? De man met de sombrero full of Espresso uit
Rotterdam? Kennen we die dan allemaal persoonlijk? Ik dacht toch van niet! De
schok van de herkenning geldt hier of alleen maar pretenties? Waar staan wij en
waar staan zij ? Ik sta toevallig hier. Op mijn twee prachige achterpoten die ik
elke dag glad scheer anders komen mijn doorzichtige nylons van 15 denier niet
goed uit en dat zou zonde zijn! Mannen en vrouwen hebben altijd op mijn benen
gegeild van jongs af aan. Prima toch ? Neem het ze eens kwalijk ! Het zijn nu
eenmaal sterke, welgevromde benen die de weelde dragen…

View original post 1.797 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

