Skip to content

Sylvia: ‘Volgens mij wordt dit blog volgeschreven door een consulent van de Jellinek. Een betere waarschuwing voor de gevolgen van jarenlang drugsgebruik kan ik me nauwelijks voorstellen’

april 25, 2017

Fredvanderwal's Weblog

SylviaS 

Volgens mij wordt dit blog volgeschreven door een consulent van de Jellinek. Een betere waarschuwing voor de gevolgen van jarenlang drugsgebruik kan ik me nauwelijks voorstellen.

Fred van der Wal 

Sylvia Stijger Oho Sylvia Stijgerpijp

Gij zijt me d’r eentje, zulle!

Ik ben voor de sodommieter helegaar geen consulent van de Jellinek, maar wel een consument. Gelachen dat we daar hebben om die suffe therapeuten en socio workers en onderdehand waren we constant lazerus en zopen ze ook nog mee en als de wiet, de rooie Libanon, de coke en een bolletje bruin (horse) op tafel kwam om daarna een potje te gaan Free Basen en naaar Free Jazz te luisteren was alles gelijk weer kits in de rits en de uitkeringen waren toppie in die tijd met een exxtra toelage voor de dope, maar daar hadden we als Grootgebruiker nog geen genoeg aan dus ging ik met mijn…

View original post 937 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

