Skip to content

Je zult mij dienen in nederigheid, slaafsheid, volmaakte, naakte gehoor­zaamheid en in uiterste geketende deemoed.

april 25, 2017

Fredvanderwal's Weblog

Hij drukte mijn soppende man­nenkut steeds weer opnieuw tegen zijn vragende mond tot ik het bleef uitgillen van puur, onversneden homoseksjuweel mannen- genot, dat de heterootjes wel nooit zullen leren kennen of ze moesten zich ook bekeren tot de kerk van de ware tegen natuurlijke sexuele omgang waarbij de achter uitgang gebruikt werd als voor ingang. Wat een vooruitgang!

Tony pakte mijn schokkende en bokkende lustmstengel met de volle hand beet en trok mijn voorhuid omlaag zodat de eikel er paars en gespannen bij lag en het pisgleufje genotsvol open en dicht ging onder zijn geroutineerde rukken aan mijn lul. Ik schokte en bokte, peunde en steunde, krijste en kreunde en kreeg onder zijn lustvolle handen mijn eerste orgasme die namiddag in zijn flat.

Mijn positie op het bed was pijnlijk. Ik kon me niet bewegen. De met tijgerbalsem ingesmeerde anusdildo brandde mijn geheiligde lusthol uit. De tijgerbalsem bezorgde mijn…

View original post 802 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

