Skip to content

fred van der wal:"geen interesse in het schilderen van naakte vrouwen"

april 24, 2017

Fred van der Wal

U heeft merkwaardig genoeg voor een op het eerste gezicht heterosexuele kunstenaar nooit veel interesse getoond voor het schilderen van vrouwelijke naakten? Is dit een omen?

Ik vind het schilderen van naakten een excuus Truus voor de gebruikelijke broeierige geilheid van de door snee beeldend kunstenaar met lulbroei op jacht naar kut spek. Ik vind dat geen oplossing. Mijn eeuwige jachtvelden liggen elders en niet tussen de damesdijtjes. Ik houd ge woon niet van vrouwelijke naakten en al helemaal niet van die 17-e eeuwse vrouwenlijven zonder schaamhaar. Geschoren schaamtes hebben mij ook nooit iets gezegd! Ik eis schaam haar en richt daarom de mannengroep op onder de titel:” Wij mannen eisen!” Een schilder die zo nodig moet naakt schil deren om zijn geilheid kwijt te raken kan dan beter een potje gaan zitten masturberen in de volle badkuip met zijn lul in een nat washandje waar een stukje zeep in…

View original post 519 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

