Skip to content

Fred van der Wal: “Ik word pas echt losbandig van Westmalle Dubbel…”

april 24, 2017

Fred van der Wal

Fred van der Wal: ?Ik word pas echt losbandig van Westmalle Dubbel?dan ben ik gewoon niet meer te houden en ga door alle roeien ruiten!? Fred van der Wal: ?Ik kende in Amsterdam de portiers, de pooiers, de hoeren, de transsex uelen, de doorbitches, de stoephoeren, de broodpoten, de handneukertjes, de bi-boys en bi-girls, de sados en de masos, behalve de lesbische loe ders in leren pakken met motorhelmen en stofbrillen waar au teur Willem Waterman graag in de Candy over schreef, daar had ik verder niks mee?maar voor een flesje Westmalle, daar krijg je mij gelijk plat mee!? ?Een dag niet acht keer geneukt is een dag niet geleefd?, zei mijn vriend Frank Forrest altijd als we in de Alles Kits Okee Bar, een gore keilenwinkel ergens in de omgeving van de Zee dijk, aan de bar hingen met allebei een meter pils voor onze verneukte neuzen. Ik knikte…

View original post 1.458 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

