Skip to content

fred van der wal: de onderhuidse pijn van het kunstenaarsschap

april 24, 2017

Fred van der Wal

De themas van Bukowski:onvermogen tot relaties tussen mens en, alkoholisme,lustmoord,nekro filie,maatschappelijke onaangepastheid,verlies van geliefden en de onderhuidse pijn van het kunstenaarsschap. Ja,die spreken mij wel aan. Intellektuelen,die nooit armoe de en ellende hebben gezien of ervaren zijn bang dat mijn artistieke werk er onder lijdt omdat we in een mooi land huis wonen,maar daar trap ik niet in. Schilderen is niet langer therapie voor me. Naar mate ik ouder word besef ik steeds meer minder tijd te hebben om te vertellen wat ik al honderden malen eerder verteld heb, maar steeds op een an dere manier. Ik heb voor die drang geen enkele logiese ver klaring. Ik hoop nog een paar jaar te leven zonder dat mijn hol langzaam zwart wordt,afsterft en mijn endeldarm als nat te Kleenex aan elkaar plakt en ze via mijn navel een stoma aan boren zo dat ik in een plestik zakkie kan kakken. Ik…

View original post 747 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

