Skip to content

fred van der wal: artistieke herinneringen, deel 30

april 22, 2017

Fred van der Wal

Donderdag 14 nov. 1985. Om kwart over zes komt Mila stralend Arti binnen lopen als of ze er kind aan huis is. Ze is tamelijk armoedig gekleed. We drinken wat. Ze vertelt honderduit over haar huwelijks leven met haar ex-man. ?En keer ben ik met een vrouw naar bed geweest en dat was heel opwindend,maar ik geef toch de voorkeur aan mannen?, zegt ze volkomen onverwacht. ?Hoe ging dat dan??vraag ik nieuwsgierig,want ik heb zoiets nog nooit als eenvoudige Friese jongen bij de hand gehad. ?Joost lag in bed met een vriendin,dat was heel normaal bij ons,daar keek ik echt niet van op,hoor,dat kwam zo vaak voor.Ik bracht ze vaak koffie op bed om bij te komen en dan praatten we wat bij. Het heeft me nooit veel kunnen schelen als Joost een ander neukte. Hij wilde een tijd geleden plot seling heel vaak naar de hoeren. Ga dan naar…

View original post 1.515 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

