Skip to content

fred van der wal:"niet het medium is de message, maar…"

april 20, 2017

Fred van der Wal

NIET HET MEDIUM IS DE BOODSCHAP MAAR DE BOODSCHAPPER HET MEDIUM?. ZO DAT MARSHALL MCLUHAN GEWOON ONGELIJK HEEFT! Q.E.D.! MAAR WAT ZIT IK TOCH INGEWIKKELD UIT MIJN ONGESCHO REN ARTISTIEKE NEK TE LULLEN? IK BEDOEL: GEWOON EEN DAGJE NAAR HET STRAND, DAAR IS ALLES MEE GEZEGD.
Ten eerste zou ik in mijn moedertaal willen zeggen als U samen met mij langs het strand gaat lopen: Em nome desta firma queremos desejar-Ihes boas vindas e boa estadia. Daar is alles mee gezegd, dat liegt er niet om, dus hoef ik het niet toe te lichten. Ten tweede: e pericoloso non sporgergi als U met de trein van Amsterdam naar Zandvoort gaat. Dat trein glas is beren sterk, daar is toch niet doorheen te komen met je kaasbijl tje, dus blijft U tijdens de reis rustig zitten en ga voor al niet masturberen in een volle coup, want dat is niet echt…

View original post 691 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

