Skip to content

FRED VAN DER WAL:”MIJN JAREN IN HET NEUROSEHOSPITAAL VAN AUSTERLITZ ALS S5 KANDIDAAT!

april 20, 2017

Fred van der Wal

FRED VAN DER WAL:? MIJN JAREN IN HET NEUROSEHOSPITAAL VAN AUSTERLITZ ALS DIENSTPLICHTIGE RESERVE OFFICIER DIE OP ZIJN MEERDEREN WILDE SCHIETEN VOOR DE LOL EN LAG TE KRIKKEN OP EEN EERSTE LUITENANT MAAKTEN EEN ECHTE MAN VAN MIJ ALS BEELDEND KUNSTENAAR !? Ik was als zwarte band karate in dienst moeilijk te pakken. Er waren negen marechaussees voor nodig om me na het incident in de boeien te slaan. Nou vind ik dat geen be zwaar als SM liefhebber. Ik heb een boeiend leven. Ik werd plat gespoten en volkomen groggy direct afgevoerd onder het spanlaken met gillende sirenes van een ambulance naar het militaire gekkenhuis. In het neurose hospitaal van Austerlitz mocht je als dienstplichtige eigenlijk van alles wat God en de wetgever verboden had. Je kon in een oud opapak rond lopen of een be ha over je overhemd trekken zoals Madonna en mijn rondborst ige ex-vrien din…

View original post 1.624 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

