Skip to content

fred van der wal: zoenvis vroeg mij laatst nog waarom mannen…

april 20, 2017

Fred van der Wal

Over de informatie maatschappij. Zo vroeg Zoenvis mij eens toen we op de bank zaten: ? Waarom moeten mannen toch al tijd naar het Nieuws van acht uur kijken??
Goeie vraag waar ik geen antwoord op heb. Misschien kijk ik er wel eens naar- ook niet altijd- omdat ik het Ne derlandse kleinburgerlijke getrut en gesijk nodig heb als benzine voor mijn niet al te schone motor die voor een rookpluim van kwalijke uitstoot zorgt om het milieu ex tra te belasten. Net dat het mij wat uitmaakt! Ik gas lek ker door tot ik door mijn hoeven zak!
Wat dat betreft ben ik de Trabant onder de au teurs. Ik laat een rookpluim en een walm achter, dat wil je niet weten. Mijn otomobile? Een vijfeneveertig kilometer oto met een bord SH achterop. Slecht Horend. En wat voor een oto! Ik lek olie bij liters tegelijk!
De portieren hangen…

View original post 733 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

