Skip to content

fred van der wal: tv is voor de dommen en de initiatieflozen

april 20, 2017

Fred van der Wal

Mister Cliff Richard from England noemde hij mij nog een keer door de intercom. What?s in a name? Mij maakt het niets uit.
Ze riep kwaad naar de program director: ?And who the fuck is Mister Richard? Never heard off!? ?He sails around the world in forty days together with his beloved friend! How about that ma friend! Are ya outta y?r mind? He?s a fag! He doesn?t eat pussy! Getta fuck outta here! Go and fuck yourself!? schreeuwde de direc tor terug.
Zeilen. Sail along silvery moon. Red sails in the sunset. Sea of love. Net zoiets als jezelf fucken. Zeilen en voetballen zijn sporten waar ik een gloeiende hekel aan heb. Ik zit liever in mijn atelier of werkkamer een verhaal te schrijven of met de Kiss proof Keizerin van Poezenoog Sheba op een terras vlak bij het strand hand in hand.
In die uitzending heb ik toen…

View original post 246 woorden meer

From → Zonder categorie

Geef een reactie

Geef een reactie

